شرکت خوشنام آبادگران صنعت کویر
نوشته شده توسط : غریبه

روتاری جوینت یک مفصل انتقال دهنده سیال(مایعات وگاز) به شکل (سرد و گرم ) می باشد

به گزارش بازار، روتاری جوینت یک مفصل انتقال دهنده سیال(مایعات وگاز) به شکل (سرد و گرم ) می باشد که جهت استفاده در مواردی که قسمتهایی از دستگاه میبایست در حال چرخش انتقال سیال انجام شود به کار می رود . روتاری جوینت های ساخت این کارخانه در دو گروه با سرعت دورانی پایین با پیش کد RMZ ( کمتر از ۱۵۰ دور بر دقیقه ) و سرعت دورانی بالا با پیش کد RMB ( حداکثر۸۰۰۰rpm) ساخته میشوند . تمامی روتاری جوینت های ساخته شده بصورت ۱۰۰درصد با فشار ۴ بار و سرعت دورانی ۵۶rpm برای گروه روتاری جوینت های RMZو ۴۵۰rpm برای گروه روتاری جوینت های RMB بمدت ۱۰ دقیقه تست میشوند . در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

شرکت خوشنام تولید کننده و ارائه دهنده این محصولات با بالاترین کیفیت میباشد
شرکت خوشنام آبادگران صنعت کویر (مهرگان سابق ) از سال ۱۳۴۷ در زمینه تولید تجهیزات صنعتی و اتصالات دوار در ایران فعالیت میکند . این شرکت از سال ۱۳۶۹ با هدف داخلی سازی و قطع نیاز خارجی در زمینه انواع روتاری جوینت مطالعات خود را آغاز و از سال ۱۳۷۳ خط تولید روتاری جوینت استارت خورده و اکنون بزرگترین تولید کننده این محصول در ایران میباشد .

از سال ۱۳۸۴ در جهت توسعه تولیدات و کامل کردن سبد محصولات ، تولید با کیفیت انواع سویول جوینت، بال جوینت، در دستور کار قرار گرفت. در حال حاضر انواع سویول جوینت با متریال استیل ۳۱۶ ، استیل ۳۰۴ ، کربن استیل از سایز ۱ الی ۱۲ اینچ و بازه فشاری تا ۳۵۰ بار و تحمل حرارتی ۱۸۵ درجه سانتیگراد در مجموعه کارخانجات خوشنام تولید میشود . قطعات فلزی با ماشین های بروز CNC و با لاترین دقت تولید میشوند. سیل آبندی این محصولات از شرکت معروف اتریشی تهیه میشود .

✅ شرکت خوشنام به تازگی موفق به دریافت گواهینامه CE اروپا از شرکت TUV آلمان شده و کلیه محصولات تحت الزامات استانداردCE اروپا طراحی ، تولید و تست میشوند .

محصولات تولیدی به صورت ۱۰۰ درصدی تست و برای آنها گواهی تست صادر میشود . در جهت توسعه مارکتینگ و صادرات دفتر فروش شرکت خوشنام در ترکیه شهر استامبول دایر بوده و بزودی سایت تولید در استامبول راه اندازی خواهد شد . شرکت خوشنام دارنده گواهینامه ۵ ستاره از انجمن ملی کیفیت ایران ، گواهینامه رضایت مندی مشتریان و تندیس ۱۰۰ برند با کیفیت ایران و … است . محصولات این شرکت تحت برند TOP SEAL در ایران توزیع میشود .

سایت rotaryjoint.ir بیش از ۵۰ نوع روتاری جوینت و سویول جوینت را با مشخصات و دیتیل فنی معرفی کرده و مقالات علمی متعددی در این سایت بارگذاری میشود . امکان ثبت سفارش ، ثبت گارانتی و پیگیری و مشاوره فنی از طریق سایت نیز برقرار میباشد .

روتاری جوینت توسط چه شرکت یا شخص اختراع شد ؟
آیا در ایران شرکت یا فرد مورد اعتمادی وجود دارد که بتواند روتاری جوینت را طراحی و تولید کند ؟ آیا در ایران شرکت معتبری وجود دارد که بتواند گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی ارائه دهد ؟ و ده ها سوال دیگر ..

روتاری جوینت چیست و چه کاربردی در صنعت دارد ؟

روتاری جوینت یک مفصل چرخشی جهت انتقال سیال (مایعات و گازها ) به شکل سرد و گرم میباشد و در قسمتهایی از دستگاه که میبایست در حال چرخش انتقال سیال انجام شود به کار میرود . روتاری جوینت در ایران با نامهای دیگری از قبیل مفصل گردان ، شیر گردان ، هیدروشاینر ، قفل بخار ، شیر هرزگرد شناخته میشود . در واقع روتاری جوینت ها قطعات دقیقی هستند که بین لوله های ثابت و قطعات دوار ماشین قرار میگیرند . هر صنعتی که برای انتقال هوا ، آب ، روغن (به شکل سرد و گرم ) از منبع ثابت به بخش قابل چرخش خود نیاز داشته باشد ، این مساله را با Rotary joint و یا Swivel joint حل میکند .

روتاری جوینت توسط چه کسی اختراع شد ؟
روتاری جوینت در سال ۱۹۰۸ توسط شرکت امریکایی Barco اختراع شد . در سال ۲۰۱۲ شرکت Barco توسط شرکت Deublin در امریکا خریداری و تحت نام محصولات Deublin مارکت آن ادامه یافت . هر چند شرکت Deublin به احترام آقای Barco نام او را از محصولات طراحی شده توسط Barco پاک نکرده و هنوز هم روتاری جوینت های Barco با همان برند توسط Deublin فروخته میشود .

بارکو در آن زمان برای صنعت راه آهن آمریکا پیچ و مهره و اتصالات دیگر تولید میکرد . با گذشت سالها و بر اساس نیاز Barco صدها روتاری جوینت برای صنایع هوایی امریکا طراحی و تولید کرد . شرکت دابلین دسامبر ۲۰۱۲ شرکت Barco sen را از آقای Carry Illinois خریداری کرد . هر دو شرکت تولید کننده بزرگ اتصالات دوار در دنیا بودند و با تلفیق این دو شرکت اتفاقات خوبی در صنعت اتصالات چرخشی دنیا روی داد . شرکت Norman G Clark که در سال ۱۹۱۹ تاسیس شد از عرضه کنندگان اصلی محصولات بارکو در امریکا می باشد.

منبع: https://www.tahlilbazaar.com/news/172810/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D9%85%D8%B1%D8%AC%D8%B9-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C





:: برچسب‌ها: صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: