خدمات شبانه روزی مجموعه کلیدکار
نوشته شده توسط : غریبه

قفل شدن ناگهانی در خانه یا ماشین برای هیچ کس اتفاق خوشایندی نیست و احتمالا اکثر ما حداقل یکبار به دلایل مختلف آن را تجربه کرده ایم. برای بسیاری از ما پیش آمده است که با عجله منزل یا ماشین خود را ترک کرده و کلید یا سوئیچ را جا بگذاریم. این اتفاق ممکن است در یک شرایط اضطراری، هنگامی که برای یک قرار مهم عجله داریم و یا حتی در نیمه شب رخ دهد. در چنین حالتی دسترسی به کلید سازی که بتواند قفل بسته را باز کند و یا با یک سوئیچ یدک ماشین را به حرکت درآورد بهترین راه حل است. مجموعه حرفه ای کلید کار با خدمات بیست و چهار ساعته در هر زمان که خواستید در خدمت شماست تا بتوانید تمام قفل های بسته را باز کنید.

بهترین و سریع ترین ماشین، بدون سوئیچ هیچ کاربردی ندارد. اگر مالک خودرویی هستید که به هر دلیلی سوئیچ آن خراب شده و یا آن را گم کرده اید نگران نباشید! تیم متخصص مجموعه کلیدکار خدمات ساخت و تعمیر انواع ریموت خودرو های داخلی و خارجی را در سریع ترین زمان ممکن به شما ارائه می نماید. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز از خدمات کلیدکار بهره مند شوید. در ادامه به معرفی برخی از خودروهایی می پردازیم که مجموعه کلیدسازی کلیدکار، تعمیر و فروش سوئیچ آن ها را به صورت تخصصی انجام می دهد. اگر مالک هر یک از مدل های خودرو پژو، سمند، تیبا، پراید و یا هیوندا هستید و امکان باز کردن قفل ماشین خود را ندارید یا به یک سوئیچ یدک نیاز دارید می توانید سوئیچ ماشین خود را از تیم کلیدکار بخواهید.

سوئیچ و ریموت پراید و تیبا در مجموعه کلیدکار

مجموعه کلیدکار ارائه دهنده خدمات کامل در زمینه ساخت و تعمیر انواع سوئیچ اورجینال و فابریک و سوئیچ ریموت دار ماشین های ایرانی و خارجی از جمله پراید و تیبا می باشد. اگر مالک یک خودرو پراید و یا تیبا هستید و برای باز کردن قفل ماشین خود به سوئیچ یدک نیاز دارید یا ریموت ماشین شما نیاز به تعمیر دارد تماس با متخصصان مجموعه کلیدکار بهترین و سریع ترین راه برای حل مشکل شماست.

سوئیچ خودرو پراید

خودرو پراید نخستین بار با نام مزدا 121 توسط شرکت مزدا در ژاپن تولید و در سال 1372 توسط شرکت سایپا با برند پراید در ایران تولید و عرضه شد. در چند سال اخیر تولید بی کیفیت این ماشین و افزایش چشمگیر و غیرمنطقی قیمت آن موجب کاهش خرید و فروش این تولید داخلی در بازار شده است.

مدل های قدیمی خودرو پراید دارای یکی از قدیمی ترین انواع قفل مرکزی است که از سیستم واحد کنترل Central lock control unit پشتیبانی می کند. این مدل متشکل از یک میکروسوئیچ سه پایه برای درب راننده و سه الکتروموتور برای سایر درب های خودرو می باشد. در این مدل میکروسوئیچ درب راننده یا دریافت سیگنال اقدام به باز کردن سایر درب ها می کند. در مدل های جدید خودرو پراید از جمله پراید 131 از سیستم رله باکس قفل مرکزی برای باز و بسته کردن درب های ماشین استفاده می شود.

سوئیچ خودرو تیبا

خودرو تیبا از سال 1387 با نام اولیه مینیاتور تولید و وارد بازار خودروهای ایرانی شد. موتور تیبا همان موتور پراید است که تحت لیسانس شرکت آلمانی FEV تقویت شده است. در طراحی سوئیچ خودرو تیبا مانند مدل های جدید خودرو پراید از 4 نوع مختلف ECU استفاده می شود. دسته اول نیازی به کد دسترسی ندارد و برای تمام خودروهای هم مدل عملکرد یکسان دارد. فعالیت دسته دوم بر اساس کدیاب مخصوص است. دسته سوم فاقد قابلیت کدیابی است و تنها با استفاده از کارت کد سوئیچ عمل می کند و در دسته چهارم برای تعریف سوئیچ جدید نیاز به یکی از سوئیچ های اصلی خودرو است.

ساخت سوئیچ و ریموت تیبا

سوئیچ و ریموت پژو و سمند در مجموعه کلیدکار

مجموعه کلید سازی کلید کار از جمله معدود مراکز تخصصی و حرفه ای در زمینه تعمیر و ساخت ریموت کنترل و سوئیچ انواع خودروهای ایرانی و خارجی است که خدمات خود را به طور شبانه روزی ارائه می نماید. اگر مالک یکی از خودرو های تولیدات سایپا و ایران خودرو هستید و برای باز کردن قفل ماشین خود به کمک نیاز دارید یا به دنبال یک سوئیچ یدک با کیفیت اصل هستید می توانید از خدمات کلیدکار در اسرع وقت و با بهترین قیمت بهره مند شوید. خودرو پژو 206 و سمند از جمله تولیدات داخلی هستند که سوئیچ و ریموت کنترل آن ها توسط مجموعه کلیدسازی کلیدکار ساخت و تعمیر می شود.

ساخت و تعمیر سوئیچ و ریموت پژو پرشیا و 405

سوئیچ خودرو سمند

خودرو سمند نخستین بار در سال 1383 توسط شرکت ایران خودرو با استفاده از مهندسی معکوس خودروهای کره ای تولید و در بازار عرضه شد. اگرچه این خودرو یک محصول ملی به حساب می آید اما اکثر قطعات آن تولید خارج است بر همین اساس خودرو سمند به دلیل قیمت بالا نتوانست جایگزین خوبی برای سایر خودروهای کم توان داخلی مانند پراید و پیکان باشد. سورن مدل تغییر شکل یافته خودرو سمند معمولی Xy و LX است و با ایجاد تغییر در کیفیت ظاهری و برخی قطعات داخلی از سال 1385 وارد بازار شد. اگر دارنده هر یک از مدل های خودرو سمند هستید می توانید برای خرید سوئیچ و ریموت کنترل خودرو خود به مراکز مجموعه کلیدکار مراجعه نموده و سوئیچ خود را با کیفیت اورجینال خریداری نمایید.

سوئیچ خودرو پژو 206

خودرو پژو 206 از جمله پرطرفدارترین خودروها در ایران می باشد. پژو 206 را می توان ماشینی زیبا و با امکانات دانست که از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار است. در صورتی که مالک یک خودرو پژو 206 هستید و یک سوئیچ یدک با کیفیت اورجینال می خواهید با متخصصان مجموعه کلیدکار تماس حاصل نمایید و یا به مراکز ان مراجعه کنید. به خاطر داشته باشید که تعمیر و ساخت سوئیچ یدک برای خودرو پژو 206 بسیار سریع تر و کم هزینه تر از سفارش یک سوئیچ فابریک جدید است.

ساخت و تعمیر سوئیچ و ریموت پژو 206  توسط کلیدکار

سوئیچ و ریموت هیوندا در مجموعه کلیدکار

هیوندا از جمله تولیدات صنعت خودروسازی کره جنوبی است که در سرتاسر دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. ریموت و سوئیچ هیوندا یکی از حرفه ای ترین ریموت کنترل های خودرو در سطح جهانی است که چندین مدل مختلف دارد. به یاد داشته باشید که نمیتوان از ریموت یک نوع مدل خودرو هیوندا برای سایر انواع آن استفاده کرد زیرا ساختار داخلی تعریف شده برای هر مدل متفاوت است. از جمله خدمات اصلی مجموعه کلیدسازی کلیدکار ساخت سوئیچ یدک و تعمیر انواع ریموت تمام مدل های خودرو هیوندا مانند هیوندا آوانته، سوییچ هیوندا آزرا، کلید کددار هیوندای 20i، ریموت هیوندا جنسیس، سوییچ هیوندا توسان، ریموت هیوندا النترا، سوییچ سانتافه، سوییچ ریموت دار هیوندا آزرا، ریموت هیوندا سوناتا، سوییچ هیوندا جنسیس، کلید ریموتی هیوندا توسان، سوییچ هیوندا النترا، سوئیچ هیوندا سوناتا، سوییچ هیوندا آوانته و سوییچ هیوندا ورنا می باشد.





:: برچسب‌ها: خدمات شبانه روزی مجموعه کلیدکار ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: