جدیدترین فیلم های ایرانی
نوشته شده توسط : غریبه

کنتاکی 2004. به دنبال گشت و گذار در مجموعه کتاب های کمیاب مدرسه خود ، اسپنسر (باری Keoghan) و پال وارن (ایوان پیترز) نقشه ای را برای سرقت با ارزش ترین وسایل ارائه می دهند. آیا با دو عضو استخدام جدید (جارد آبراهامسون ، بلیک جنر) می توانند برنامه جسورانه خود را تحقق بخشند؟

در ابتدای حیوانات آمریکایی بارت لایتون ، به ما گفته می شود: "این مبتنی بر یک داستان واقعی نیست" ، قبل از پاک کردن کلمات "بر اساس آنها" از روی صفحه نمایش. مانند کارت تلفن Layton ، The Imposter ، American Animals دارای توپ با تنش بین حقیقت و داستان است. داستان واقعی در مورد چهار بچه دانشکده کالج برای سرقت کتابهای نادر - عمدتا جان جیمز آدوبون پرندگان آمریکایی و منشاء داروین داروین - از یک کتابخانه دانشگاه کنتاکی ، لیتون یک مخلوط دانستن و تاول زده از لرزش شلاق و واقعی را به نمایش می گذارد. مستند جرم ، در نیمه اول آتش سوزی در ساخت فیلم های آتش بازی قبل از شکل دادن به چیزهای جدی تر و تأثیرگذاری بر افزایش سهام.

اگر اسکودراما معمولاً با سر صحبت کردن نشان داده می شود که توسط بازسازی های چشمگیر صورت می گیرد ، American Animals چیزها را تغییر می دهد و به درام اجازه می دهد تا تسلط یابد ، در اثر تناقضات و مشارکت های شرکت کنندگان در زندگی واقعی. این فقط به معنای بازیکنان واقعی نیست که درباره وقایع اظهار نظر می کنند ، بلکه یکپارچه با این عمل در تعامل هستند ، حتی صحنه ها را با همتایان داستانی خود به اشتراک می گذارند. این فیلمی است در مورد پویایی بین عینیت و ذهنیت ، اما این آرایشگاه بسیار ملایم پوشیده است. لایتون خطوط حافظه و حقیقت را به طرز فزاینده ای بازیگوش تار می کند ، جایی که رنگ روسری اهمیت بیشتری می یابد.

وقتی او به قسمت های روایت می رسد ، لیتون از طریق سناریوهای کلاسیک فیلم heist - برنامه ریزی ، ساختن تیم ، پیدا کردن حصار (Udo Kier) در آمستردام - که با ترفندهای سینمایی زنده می شود - می تواند عکس های ردیابی وارونه یا POV را از داخل جستجو جستجو کند. موتورها این فیلم همچنین فیلمی زنده از تاریخ جنایات است ، از مجرمان آن که جشنواره فیلم سینمایی خود را برگزار می کنند تا تماس با همرنگان رنگی (البته استدلال در مورد آقای پینک وجود دارد) تا یک تقلید مسخره از اقیانوس 11 ، زیرا آنها پیش بینی می کنند چطور ممکن است این سرقت. برو پایین. این مرجع نیست؛ به اندازه کافی ، دزدی آشکار از بزرگان جنایت و تفریح ​​با کالاهای سرقت شده.

از طرف بدهی ، چهار جنایتکار فیلم احساس می کنند دست نوشته شده اند - به ویژه اعدادهای اریک (آبراهامسون) و چاس (جنر) - اما اجراهای خود را از دست می دهند. پیترز X-Men به وارن واژگون و چوتزپاه می دهد و كوگان (بچه سوار بر قایق مارك ریلنس در دانكرک) به عنوان هنرمند wannabe كه احساس می كند چیزی از دست رفته است ، مركز روح فیلم است. حیوانات آمریکایی به وضوح این نکته را بیان می کنند که جنایات ناشی از حرص و آز نیست. این محصول یک بیماری نسلی است ، بچه هایی که به این باور رسیده اند که می توانند به هر چیزی دست یابند ، بنابراین باید احساس خاص خود را انجام دهند. با تبدیل شدن به مضراب فیلم ، واقعیت ، لیتون پرده نمایش را از بین می برد. شما انرژی را از دست می دهید اما آن را با چیزی انسانی جایگزین می کند. در پایان ، حیوانات آمریکایی حقیقت خود را می یابند. یا این کار را می کند؟جدیدترین فیلم های ایرانی





:: برچسب‌ها: جدیدترین فیلم های ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: