توضیحات داکت اسپلیت سامسونگ + توضیحات جامع
نوشته شده توسط : غریبه

داکت اسپلیت سامسونگ Samsung's split Duct یکی از به روز ترین و با کیفیت ترین نمونه از داکت اسپلیت های موجود در بازار به شمار می رود. محصولاتی که شرکت سامسونگ تولید و روانه بازار می کند، دارای قابلیت های بسیار زیادی بوده و این موضوع باعث شده تا محصولات شرکت سامسونگ در کشور های مختلفی از جمله ایران دارای مشتریان بسیار زیادی هستند.

داکت اسپلیت سامسونگ تولید شده توسط شرکت سامسونگ به خاطر داشتن کمپرسور های جدید و پر قدرت این امکان را فراهم می کنند که بتوان بدون صرف کردن انرژی زیاد، بهره وری بسیار خوبی را شاهد بود. از این رو مصرف کنندگان محصولات شرکت سامسونگ اغلب از داکت اسپلیت های مورد استفاده رضایت کامل دارند.

ظرفیت داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت samsung با ظرفیت های بسیار مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. همین موضوع باعث شده تا افراد مختلف با توجه به متراژ فضایی که در اختیار دارند، بتوانند از داکت اسپلیت های ساخت شرکت سامسونگ بهره مند شوند. استفاده از قطعات استاندارد و با کیفیت باعث شده تا داکت اسپلیت samsung با هر ظرفیتی، عمر بسیار خوبی داشته باشد و کمتر دچار نقص شوند . همین موضوع باعث می شود تا افرادی که از داکت اسپلیت های تولید شده در شرکت سامسونگ استفاده می کنند، هزینه های بسیار کمتری را جهت تعمیر و نگهداری این محصول صرف نمایند. معمولا داکت اسپلیت های شرکت سامسونگ در کشور های مختلف از جمله ایران دارای گارانتی یا ضمانت هستند.

این موضوع نیز از طرفی دیگر باعث شده تا اطمینان مصرف کننده به داکت اسپلیت samsung بیشتر شود. بدین ترتیب اغلب افرادی که به دنبال داکت اسپلیت با کیفیت و مطمئن هستند، پس از گشت و گذار طولانی در بازار و یا سایت های اینترنتی، داکت اسپلیت های samsung را انتخاب می کنند.

آشنایی با مشخصات فنی کمپرسور داکت اسپلیت سامسونگ

کمپرسور یکی از اصلی ترین اجزای داکت اسپلیت سامسونگ به شمار می رود. معمولا شرکت سامسونگ بر روی استفاده از کمپرسور های با کیفیت تاکید زیادی داشته و این موضوع باعث شده تا بهترین عملکرد را داشته باشند. هر چه کمپرسور قدرت بیشتری داشته باشد، سرمایش و گرمایش کمپرسور بیشتر می شود. بدین ترتیب در صورتی که یک کمپرسور قدرت بالایی در تولید هوای سرد برای فصول گرم و تولید هوای گرم برای فصول سرد سال را داشته باشد، می تواند به میزان رضایت مصرف کننده بیافزاید. کمپرسور هایی که شرکت سامسونگ بر روی داکت اسپلیت با ظرفیت های مختلف نصب می کند، از نوع روتاری می باشد. این نوع از موتور ها برای آب هو هوای اغلب شهرهای ایران مناسب بوده و مشکل خاصی را در استفاده طولانی مدت به وجود نمی آورند.

کمپرسور های روتاری دارای وزن کمتری نسبت به ظرفیتی که دارند، هستند، این موضوع باعث شده تا در هنگام جابجایی جهت نصب، تعمیر و یا نگهداری داکت اسپلیت سامسونگ مشکل خاصی به وجود نیاید.

کمپرسور روتاری دارای لرزش ناچیزی بوده و این امر باعث می شود تا سر و صدای کمتری نیز در هنگام روشن بودن کمپرسور ایجاد نماید. بدین ترتیب در هنگام استفاده از داکت اسپلیت سامسونگ، مشکل خاصی از نظر لرزش و ایجاد سر و صدا به وجود نخواهد آمد. برخی از کمپرسور های داکت اسپلیت های سامسونگ، دارای کیت اینورتر می باشند. این نوع از کمپرسور ها بسیار کم مصرف هستند و در هزینه ها می توان صرفه جویی کرد. بدین ترتیب شرکت سامسونگ در سال های اخیر دو نوع داکت اسپلیت را تولید و روانه بازار می کند. داکت اسپلیت معمولی و داکت اسپلیت اینورتر سامسونگ دو نمونه تولیدی شرکت سامسونگ به شمار می روند. خرید داکت اسپلیت سامسونگ

مشخصات CAC
دارای ظرفیت 48000Btu/hr تا 18000
صرفه جویی در مصرف انرژی تا 60%
قابلیت نصب کویل آب گرم جهت تامین هوای گرم در زمستان
قابلیت اتصال انواع ریموت کنترل ها
قابلیت تزریق هوای تازه
متراژ لوله کشی طولانی
دارای پمپ تخلیه آب(اختیاری)
نظافت آسان فیلتر
سطح صدای پایینی

ظرفیت 18000 داکت اسپلیت سامسونگ

ابعـاد پانل داخلی WxHxD : 900x260x480 mm
ابعاد پـانل خارجی WxHxD : 790x548x285 mm
وزن پانـل داخـلی: 29.5kg
وزن پانل خـارجی: 38.5kg
سایز لولـه گاز: 12.7mm
سایز لـوله مـایع: 6.35mm
نوع مـصرف بـرق: 1Phase
مـحدوده دمای کارکرد سرمایش: 15- تا50 درجه
محدوده دمای کارکرد گـرمایش: 20- تا24 درجه
مــبـرد: R410A

مشخصات فنی داکت اسپلیت 24000 سامسونگ

ابعـاد پانل داخـلی WxHxD : 1,150x260x480 mm
ابعاد پـانل خـارجی WxHxD : 880x798x310 mm
وزن پانـل داخلی: 33kg
وزن پانـل خارجی: 55kg
سایز لوله گـاز: 15.88mm
سایز لولـه مایع: 6.35mm
نــوع مصرف برق: 1Phase
محدوده دمای کــارکرد سرمایش: 15- تا50 درجه
مـحدوده دمای کارکرد گرمایش: 20- تا24 درجه

مشخصات دیگر محصولات در صفحه محصول در قسمت مشخصات فنی درج شده است

بخش های مختلف داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت یرند سامسونگ به طور کلی از دو بخش تشکیل شده است. این دو بخش را می توان مانند کولر گازی به پانل یا یونیت داخلی و پانل یا یونیت خارجی تقسیم بندی کرد. پانل داخلی معمولا به نحوی طراحی شده است که می توان آن را درون سقف کاذب قرار داده و کانال های مربوطه را به بخش های مختلف ساختمان انتقال داد.

بخش داخلی داکت اسپلیت دارای بدنه ای بسیار مقاوم از جنس ورق گالوانیزه است. این موضوع باعث می شود تا هیچ گونه خوردگی و یا زنگ زدگی را بر روی بدنه داکت اسپلیت های شرکت سامسونگ مشاهده نکنیم.

این موضوع کمک می کند تا بتوان برای مدت زمان طولانی تری از داکت اسپلیت های شرکت سامسونگ استفاده کرد. بدین ترتیب با استفاده از این محصول می توان گفت داکت اسپلیت های تولید شده در شرکت سامسونگ دارای صرفه اقتصادی بسیار خوبی نسبت به محصولات مشابه از برند های مختلف می باشند.

یونیت یا پانل بیرونی داکت اسپلیت سامسونگ

محل نصب کمپرسور می باشد. با توجه به وجود کمپرسور و احتمال وجود سر و صدای زیاد یا لرزش، نیاز است که این بخش از داکت اسپلیت سامسونگ را بیرون از ساختمان و در فضای باز قرار داد. معمولا اگر بتوانیم محلی سایه برای قرار دادن پانل بیرونی داکت اسپلیت شرکت سامسونگ فراهم کنیم، بهتر است. بدین ترتیب کمپرسور گرمای کمتری را متحمل شده و در نتیجه فشار کمتری به آن وارد می شود. این موضوع در طولانی مدت باعث می شود تا طول عمر کمپرسور داکت اسپلیت بیشتر شود. از این رو معمولا همه افرادی که داکت اسپلیت برند سامسونگ استفاده می کنند، با استفاده از هر مواد و متریالی، سایبانی مناسب برای پانل بیرونی داکت اسپلیت برند سامسونگ تهیه می کنند. داکت اسپلیت سامسونگ

آشنایی با ظرفیت های مختلف داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت samsung همانند کولرهای گازی با ظرفیت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. ظرفیت داکت اسپلیت ها نیز بر اساس BUT شناخته می شود. بدین ترتیب هر چه ظرفیت و میزان BUT در یک داکت اسپلیت بیشتر شود، توانایی دستگاه در تولید سرما و گرما نیز بیشتر می شود. اولین و در واقع کمترین میزانی که یک داکت اسپلیت از نظر ظرفیت تولید سرما و گرما می تواند داشته باشد، 18000 است. این نوع داکت اسپلیت samsung برای مکان هایی با 35 الی 48 متر مربع مورد استفاده قرار می گیرند. دومین نمونه از داکت اسپلیت های samsung که تولید و روانه بازار می شوند، 24000 بوده و از این محصول نیز برای واحدهایی با متراژ بین 45 الی 65 متر مربع می توان استفاده کرد. هر چه ظرفیت داکت اسپلیت ها بیشتر می شود، وزن پانل های داخلی و خارجی نیز بیشتر می شود. بدین ترتیب در هنگام جابجایی باید به این موضوع توجه شود. سومین نمونه از داکت اسپلیت های سامسونگ دارای ظرفیت 30000 است. معمولا چنین داکت اسپلیت هایی برای مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند که متراژ آنها حداقل 55 و حداکثر 80 متر مربع باشد. چهارمین نمونه از داکت اسپلیت های سامسونگ از نظر ظرفیت دارای 36000 بی یو تی هستند. این نوع از داکت اسپلیت ها برای مکان هایی با حداقل متراژ 65 و حداکثر 100 متر مربع مناسب هستند. پنجمین نمونه از داکت اسپلیت های تولیدی شرکت سامسونگ 48000 هستند. این نمونه از داکت اسپلیت ها را شرکت سامسونگ برای مکان هایی با متراژ حداقلی 100 و حداکثری 140 متر مربع تولید کرده است. ششمین و آخرین گروه از داکت اسپلیت های تولیدی شرکت سامسونگ دارای ظرفیتی برابر با 60000 بی یو تی هستند. این نوع از داکت اسپلیت ها را شرکت سازنده برای مکان هایی با متراژ بین 125 الی 170 متر مربع تولید کرده است. باید توجه شود که هر چه ظرفیت داکت اسپلیت بیشتر شود، قطر لوله ها نیز بیشتر می شود.

نوع برق مصرفی داکت اسپلیت سامسونگ

یکی از مواردی که باید در هنگام نصب داکت اسپلیت samsung به آن توجه شود، نوع برق مصرفی تعیین شده از سوی شرکت سازنده می باشد. معمولا شرکت های سازنده بر اساس قطعات و متریالی که برای ساخت داکت اسپلیت استفاده کرده اند، نوع برق مصرفی را انتخاب می کنند. معمولا داکت اسپلیت هایی که دارای ظرفیت کمی بوده، مانند 18000، 24000 و 30000 نیاز به برق ضعیف تری نسبت به داکت اسپلیت های بزرگ دارند. چنانچه نتوان برق مورد نیاز برای داکت اسپلیت ها را به خوبی تامین نمود، امکان قطع و وصل شدن و به وجود آمدن مشکلاتی برای همه لوازم برقی وجود دارد. بدین ترتیب بهتر است بر اساس نیاز دستگاه و پیشنهاد شرکت سازنده، نوع برق مصرفی داکت اسپلیت ها نیز مشخص شود. معمولا برق سه فاز و برق تک فاز برای انواع داکت اسپلیت مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که ظرفیت داکت اسپلیت بالا نباشد، مانند داکت اسپلیت های 18 الی 30 هزار، نیازی به برق سه فاز نبوده و برق تکفاز نیز جوابگوی داکت اسپلیت خواهد بود. زمانی که از داکت اسپلیت 36 هزار استفاده می شود، می توان هم از برق تکفاز و هم از برق سه فاز استفاده کرد. این در حالی است که برای داکت اسپلیت های با ظرفیت بین 48 الی 60 هزار تنها برق سه فاز جوابگو بوده و به هیچ عنوان نباید از برق تکفاز استفاده شود. برق تکفاز باعث معیوب شدن چنین داکت اسپلیت ها می شود. معمولا هر چه ظرفیت داکت اسپلیت بیشتر می شود، میزان مصرف برق آن نیز بیشتر می شود. بدین ترتیب بهتر است بر اساس نیاز سنجی های دقیق، داکت اسپلیت مورد نیاز از نظر ظرفیت انتخاب شود. بدین ترتیب مصرف کننده هزینه های اضافی انرژی را متحمل نخواهد شد. داکت اسپلیت سامسونگ

ویژگی های داکت اسپلیت سامسونگ

فراهم کردن دمای ثابت و معتدل با داکت اسپلیت سامسونگ یکی از ویژگی های اصلی داکت اسپلیت samsung ، امکان فراهم کردن دمای ثابت و معتدل هم در سرمایش و هم در گرمایش می باشد. برخی از محصولات خنک کننده و یا حتی گرم کننده این قابلیت را ندارند، یعنی یا دما را بیش از حد گرم و یا بیش از حد سرد می کنند. در چنین شرایطی باید اقدام به خاموش کردن دستگاه و مجددا پس از ساعاتی روشن کردن آن می باشد. داکت اسپلیت های شرکت سامسونگ تا حدود زیادی به رفع این مشکل کمک می کنند. جریان همرفتی ملایمی که داکت اسپلیت های سامسونگ فراهم می کنند، کمک می کنند تا دما معتدل و ثابت شده و به افزایش رضایت مصرف کننده نیز کمک می کند. یکی از مشکلات مصرف کنندگان با محصولات سرمایشی، داشتن سر و صدا است. داکت اسپلیت برند سامسونگ این قابلیت را دارد که با کمترین لرزش و بدون سر و صدای خاصی هوای محیط داخلی را خنک نماید. معمولا پنل خارجی داکت اسپلیت samsung دارای سر و صدای کمی بوده که با قرار دادن آن در بیرون ساختمان، به هیچ عنوان متوجه آن نخواهیم شد. پنل داخلی داکت اسپلیت های سامسونگ هیچ گونه لرزش و سر و صدایی ایجاد نمی کنند.

تمیز و پاکیزه بودن

یکی دیگر از ویژگی های داکت اسپلیت های تولید شده توسط شرکت معتبر سامسونگ، عدم ایجاد آلودگی در داخل و یا حتی بیرون از ساختمان می باشد. بدین ترتیب می توان با اطمینان خاطر از این نوع وسایل خنک کننده استفاده کرد. زیرا درصورتی که آلودگی خاصی در فضای داخلی خانه یا سایر اماکن ایجاد شود، نیاز به تمیز کاری داشته که هم وقت زیادی را صرف کرده و هم گاهی اوقات نیاز به صرف هزینه برای تمیز کردن محیط داخلی می باشد. یکی دیگر از ویژگی های داکت اسپلیت های شرکت سامسونگ، کاربری آسان و راحت آنها است. با توجه به امکان تنظیم اتوماتیک این محصولات، می توان با برنامه ریزی دقیق تری از آنها استفاده کرد. امکان استفاده به صورت کاملا هوشمند این قابلیت را فراهم نموده که از راه دور و از طریق گوشی هوشمند نیز بتوان تنظیمات و یا روشن و خاموش کردن این محصولات را انجام داد. بدین ترتیب بدون داشتن تجربه خاصی می توان به راحتی داکت اسپلیت samsung را راه اندازی کرده و از آن بهره مند شد.

سرعت و قدرت تهویه هوا

معمولا داشتن سرعت و قدرت در تهویه هوا یکی از مزایای اصلی داکت اسپلیت های شرکت سامسونگ به شمار می رود. شرکت سامسونگ با استفاده از تکنولوژی روز دنیا این قابلیت را فراهم نموده تا بتوان از فناوری میکروچنل بر روی داکت اسپلیت استفاده کرد. این قابلیت کمک می کند تا بتوان با سرعت بالا و بدون صرف انرژی زیادی تهویه هوا را انجام داد. بدین ترتیب در بسیاری از کشورها داکت اسپلیت های شرکت سامسونگ دارای مشتری بیشتری نسبت به سایر برند ها می باشند.

صرفه جویی در مصرف انرژی با داکت اسپلیت سامسونگ

صرفه جویی در مصرف انرژی برای محصولاتی که استفاده از آنها زیاد بوده، ضروری است. زیرا اگر چنین محصولاتی کم مصرف نباشند، هزینه های بسیار زیادی را باید برای حامل های انرژی صرف کرد. داکت اسپلیت های برند سامسونگ به خاطر بهره مندی از تکنولوژی میکروچنل این قابلیت را پیدا کرده اند که با صرف کمترین انرژی، بیشترین راندمان را داشته باشند. این موضوع باعث شده تا استفاده از داکت اسپلیت های شرکت سامسونگ از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد.

وجود فیلتر چند لایه برای تصفیه هوا در داکت اسپلیت سامسونگ

وجود هوای سالم در هر محیطی لازم و ضروری است. به همین خاطر شرکت سامسونگ داکت اسپلیت های تولیدی را مجهز به فیلتر های چند لایه و با کیفیت کرده است. این فیلتر ها می توانند هوا را در هنگام پخش شدن در محیط، به خوبی تصفیه کنند. بدین ترتیب هیچ گونه گرد و غبار و یا آلودگی خاصی در هوا باقی نمی ماند. همین امر باعث می شود تا افرادی که دارای بیماری های مختلف هستند نیز در هنگام استفاده از داکت اسپلیت سامسونگ راحت بوده و با مشکل خاصی مواجه نشوند. این فیلتر ها را می توان در فاصله های زمانی مشخص شستشو داد و یا اگر با مشکل خاصی مواجه شوند، می توان آنها را با فیلتر سالم و نو تعویض کرد.

امکان سرویس و نگهداری آسان داکت اسپلیت سامسونگ

پوشش پانل داخلی داکت اسپلیت samsung از سه جهت قابل باز شدن می باشد. باز شدن پوشش پانل باعث می شود تا دسترسی به قطعات داخلی برای تعمیر و یا سرویس دستگاه بسیار راحت شود. بدین ترتیب با صرف زمان نه چندان زیادی می توان داکت اسپلیت سامسونگ را سرویس کرد. این موضوع باعث می شود تا بتوان بدون اینکه مشکل خاصی به وجود بیاید، اقدام به تعمیر یا سرویس داکت اسپلیت های شرکت سامسونگ کرد.

امکان استفاده از سیستم گرمایش با کویل آب گرم

معمولا در فصل زمستان از داکت اسپلیت samsung برای تامین هوای گرم استفاده می شود. چنانچه بخواهیم با استفاده از جریان الکتریکی هوای گرم مورد نیاز را تامین نماییم، یاز به صرف انرژی زیادی است. با بهره گیری از کویل آب گرم و اعمال تغییرات بسیار جزئی می توان به افزایش راندمان و همچنین کاهش مصرف برق کمک کرد. این قابلیت باعث شده تا افراد بیشتری در مجموعه های ساختمانی از داکت اسپلیت samsung برای گرمایش نیز استفاده کنند. یکی از مشکلات اصلی که بسیاری از لوازم برقی با آن درگیر هستند، طول عمر نه چندان مناسب است. طول عمر کوتاه قطعات باعث می شود تا نتوان برای مدت زمان طولانی از وسایل برقی مختلف استفاده کرد. داکت اسپلیت samsung با توجه به اینکه از بهترین قطعات بهره مند می باشد، طول عمر نسبتا بالاتری نسبت به سایر وسایل سرمایشی و گرمایشی مشابه دارد. به همین خاطر با استفاده از داکت اسپلیت های شرکت سامسونگ، نیازی به خرید محصول مشابه در مدت زمانی کوتاه نمی باشد. این موضوع باعث می شود تا بتوان به راحتی در هزینه های یک مجمع مسکونی یا اداری صرفه جویی کرد.

کاربرد داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت samsung با توجه به اینکه با ظرفیت های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده، قطعا در موارد مختلفی نیز می توان از آن استفاده کرد. داکت اسپلیت های samsung با ظرفیت های کم، جهت استفاده در مکان های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. این در حالی است که قدرت سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت های کوچک نیز بالا بوده و می توان از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. داکت اسپلیت های بزرگ معمولا حالت صنعتی داشته و می توان از آنها به جای موتورخانه، چیلر و... استفاده کرد. این موضوع باعث می شود تا بتوان سرمایش و گرمایش یک مجتمع بزرگ را با صرف هزینه های بسیار کمتری نسبت به روش های قدیمی تامین نمود. داکت اسپلیت samsung را می توان برای آپارتمان های مسکونی مورد استفاده قرار داد. این موضوع به خاطر قدرت بالا در تامین سرمایش و گرمایش و از طرفی داشتن ظاهری جمع و جور و مناسب می باشد. با قرار گیری پانل داخلی در سقف کاذب هیچ گونه تجهیزاتی قابل مشاهده نبوده و تنها سرما و گرمای تولید شده را می توان از طریق کانال های مربوطه دریافت کرد. از داکت اسپلیت samsung در ادارات، مدارس، بانک ها، شرکت ها، فرودگاه، ترمینال، ایستگاه راه آهن و... نیز می توان استفاده کرد. با توجه به متراژ مکان مورد نظر، می توان اقدام به داکت اسپلیت samsung کرد. بدین ترتیب می توان به راحتی از هدر رفتن انرژی جلوگیری کرد.

گاز مورد استفاده برای داکت اسپلیت سامسونگ

یکی از موارد مهمی که می تواند بر روی کیفیت و کارایی داکت اسپلیت samsung تاثیر گذار باشد، نوع گاز مورد استفاده است. گاز مورد استفاده اگر متناسب با شرایط اقلیمی انتخاب نشود، می تواند راندمان دستگاه را کاهش دهد. بدین ترتیب شرکت های سازنده اطلاعات دقیقی از گاز مورد استفاده در اختیار کاربران قرار می دهند تا از این طریق بتوان در هنگام خرید، داکت اسپلیت مناسب را انتخاب کرد. گاز R22 و R410 دو نوع گازی هستند که از آنها در مدل های مختلف داکت اسپلیت samsung استفاده می شود. این گازها برای شرایط اقلیمی معتدل و یا حاره ای مناسب می باشند.

خرید داکت اسپلیت سامسونگ

روش های بسیار زیادی برای خرید داکت اسپلیت samsung وجود دارد که با توجه به شرایط موجود می توان یکی از آنها را انتخاب کرد. یکی از بهترین روش هایی که در سال های اخیر برای خرید و فروش داکت اسپلیت سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته، خرید و فروش آنلاین است. در این روش فروشنده از طریق سایت های اینترنتی اقدام به عرضه محصول خود کرده و خریدار نیز با مراجعه به سایت مد نظرف می تواند سفارش خود برای خرید داکت اسپلیت samsung با ظرفیت دلخواه را ثبت نماید. خرید و فروش اینترنتی داکت اسپلیت samsung کمک می کند تا خریدار و فروشنده هیچ گونه اتلاف وقتی نداشته باشند.

بدین ترتیب با توجه به اینکه در سال های اخیر به دلیل مشغله های کاری، وقت اهمیت زیادی پیدا کرده، بسیاری از افراد تمایل دارند محصولاتی مانند داکت اسپلیت را به صورت آنلاین و از مراکز مجاز خریداری نمایند.

در سایت مرجع و فروشگاهی تأسیسات دات کام، مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده انواع تجهیزات تاسیساتی ، خرید آنلاین تاسیسات با ضمانت نامه اصلی، جهت ایجاد اعتماد، برای شما عزیزان ارائه گردیده است. تا خرید اینترنتی امن و تضمین شده ای داشته باشید.

برای دانلود رایگان کاتالوگ داکت اسپلیت سامسونگ روی لینک زیر کلیک کنید:

https://tasisat.com/wp-content/uploads/2020/06/Samsung-split-duct-guide.pdf





:: برچسب‌ها: توضیحات داکت اسپلیت سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: