تعمیرات گوشی های شیائومی
نوشته شده توسط : غریبه

از دیرباز وقتی کالایی یا  دستگاهی ساخته می شد بعد از مدتی استفاده  بر اثر حوادث و….. نقصی پیدا میکرد و نیاز به متخصص و کاردانی بود که بتواند نقص پیش آمده را  رفع کند . امروز گوشی ها و کالا های دیجیتال هم اینگونه هستند به خصوص این روزا که استفاده از اسمارت فون ها شدیدا زیاد شده نیاز به بودن مجموعه هایی که تخصص عیبی یابی گوشی ها را داشته باشند به یکی از نیاز های اصلی کاربران تبدیل شده است .  در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

شیائومی

شیائومی یکی از کمپانی های  پیشرو در تولید  کالاهای دیجیتال مخصوصا موبایل  در دنیا است که در حوزه های تولید گوشی های هوشمند وتلویزیون و گجت ها و دیگر کالا های الکترونیک فعالیت میکند.

کمپانی  شیائومی در سال 2010 توسط لی جون(یکی از مدیران سابق گوگل) و با 8 شریک تجاری دیگر با استراتژی کیفیت بالا اما قیمت ارزان  تاسیس گردید . دفتر مرکزی این شرکت در پکن قرار دارد و دفتر های دیگر در شهرهای دیگرچین و و کشورهای هند، تایوان، اندونزی و هنگ‌کنگ مستقر هستند.

برند شیائومی چند ماه پس از تاسیس اش  از رابط کاربری MUI مبتنی بر اندروید رونمایی کرد

این رابط کاربری یک قدم بزرگ برای شرکت تازه تاسیس محسوب میشد چرا که در پایان سال ۲۰۱۳ بیش از ۳۰ میلیون کاربر از MIUI استفاده می‌کردند

استراتژی فروش محصولات شیائومی متفاوت با برندهای دیگر است . مدیر عامل و مؤسس برند شیائومی، آقای لی جون، معتقد است که قیمت‌هایی که شرکت‌های اپل و سامسونگ بر روی محصولات خود می‌گذارند، هیچ تناسبی با کیفیت محصولات و خدمات آن‌ها ندارد. در واقع شرکت‌های مطرح سامسونگ و اپل از مشتریان خود، پول تب و تاب تبلیغاتی‌شان را می‌گیرند.

استراتژی فروش محصولات شیائومی مبتنی بر فروشگاه های آنلاین هست .

جالب است بدانید که شیائومی را با لقب اپل چین هم میشناسند به دلیل ظرافت و سادگی در طراحی اما این شرکت دوست دارد خودش را با آمازون مقایسه شود وبیشترین بخش درآمدش از طریق محتوا و خدماتی که ارایه می‌دهد، باشد.

در سال 2015 بود که این برند موفق شد، رکورد بیشترین فروش گوشی های هوشمند در طول 24 ساعت را در یک پلتفروم ثابت به خود اختصاص دهد.

گوشی های شیائومی

شیائومی یکی از برند های محبوب و خوش نام در زمینه تولید موبایل هست که گوشی های شیائومی به قسمت ارزان اما کیفیت بالا معروف اند . موبایل های شیائومی بدلیل کیفیت ساخت بالا و طراحی ظریف و قیمت بصرفه از ارزش خرید شدیدا بالایی برخوردارند . از دلایلی  که سبب شده برند شیائومی تا این حد موفق باشد، نوآوری در تولید و عرضه اسمارت فون ها هست. این شرکت با نوآوری و طرح ایده‌های جذاب، در بسیاری از راه‌ها پیشتاز بوده است. به عنوان نمونه، Mi Mix از اولین  گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بسیار کم‌حاشیه بود؛ به طوری که که بعد از معرفی این اسمارت فون، بسیاری از شرکت‌ها به معرفی و عرضه محصولاتی با این طراحی روی آوردند. این روند در سال 2019 نیز ادامه پیدا کرد و گوشی های شیائومی که طی چند ماه اخیر شاهد معرفی آنها بودیم، باز هم از بهترین‌ها بودند.

تعمیرات گوشی های شیائومی

گوشی های شیائومی به دلیل ظرافت و متفاوت بودن طراحی عیبی یابی و تعمیرات گوشی شیائومی راحت نیس و کمتر افرادی هستند که توانایی عیب یابی آن هارا داشته باشند یا اگر توانسته اند تعمیر کنند مشاهده شده که کاربران از کیفیت تعمیرات ناراضی بودند . در این راستا ما تیم تعمیرات گوشی های شیائومی را تاسیس کردیم تا حلال مشکلات شما عزیزان باشد .

در این مجموعه ابتدا گوشی هایی که نیاز به تعمیرات دارند توسط کارشناسان حرفه ای ما به طور دقیق عیب یابی شده سپس تحویل تیم فنی و تعمیرات داده میشود تا با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی گوشی را به بهترین صورت تعمیر کنند





:: برچسب‌ها: تعمیرات گوشی های شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: