بررسی مدت زمان یادگیری زبان آلمانی و چند مطلب جالب درباره آن
نوشته شده توسط : غریبه

آیا یادگیری صحبت کردن آلمانی سخت است؟ خوب نه، یادگیری سخت بودن آلمانی فقط یک افسانه است یادگیری هر زبانی زمان و تعهد را می طلبد با زبان آلمانی نیز همین است. داشتن انگیزه کافی و تلاش زیاد در جهت رسیدن به هدف، تمام کاری است که لازم دارد و اگر احساس سردرگمی در مورد شروع کار را دارید، در این مقاله نکاتی را ارائه می دهیم که به شما کمک می کند واقعا سریع صحبت کنید به آلمانی صحبت کنید. بیایید واقعی باشیم یادگیری آلمانی این جا زبان چینی ها را نسبت به یک انگلیسی زبان بومی سخت تر می کند.

دلیل این امر این است که زبان آلمانی بخشی از زبان های آلمانی، گروهی از زبان های هند و اروپایی است که شباهتهای زیادی با سایر زبان های آلمانی مانند انگلیسی یا هلندی دارد. دلایل زیادی برای یادگیری زبان آلمانی وجود دارد که در زیر چند دلیل از این دلایل را ذکر می کنیم. آلمان دومین صادر کننده بزرگ جهان است و اقتصاد آلمان رتبه اول در اروپا و شماره چهار در سراسر جهان است. اقتصاد آن قابل مقایسه با اقتصاد کشورهای اسپانیایی زبان جهان است. آلمان محل شرکت های بی شماری بین المللی است. سرمایه گذاری مستقیم توسط آلمان در ایالات متحده بالغ بر ده میلیارد دلار است.

آلمانی دارای بیشترین تعداد سخنرانان بومی در اتحادیه اروپا به مراتب بیشتر از انگلیسی، اسپانیایی یا فرانسوی است. آلمانی در میان ده زبان رایج دنیا است. این کشور همچنین یک فرانک زبان اروپای مرکزی و شرقی است. و در مورد همه آلمانی ها به هر حال انگلیسی صحبت می کنند این اسطوره ناب است. چندین جایزه نوبل فیزیک ، 30 رشته شیمی و چندین رشته پزشکی به دانشمندان سه کشور مهم آلمانی زبان آلمانی رفته اند. در حالی که بسیاری از برندگان جایزه دیگر کشورها آموزش های خود را در دانشگاه های آلمان دریافت کرده اند. یازده جایزه نوبل ادبیات به نویسندگان آلمانی زبان اهدا شده است و هفت آلمانی و اتریشی جایزه صلح را دریافت کرده اند.

آلمانی ها در مهندسی پیشرو هستند. آلمانی و انگلیسی مشابه هستند. بسیاری از کلمات با صدای آلمانی و یا شبیه کلمات معادل انگلیسی هستند. آلمانی زبان گوته، مارکس، نیچه و کافکا از مان، برشت و گراس است. موتسارت، باخ، بتهوون و شوبرت، برامز، شومان، واگنر، مالر و شونبرگ آلمانی صحبت کردند و نوشتند. همانند فروید، وبر، اینشتین و هایزنبرگ، کانت، هگل و هایدگر.

آلمانی دومین زبان علمی رایج در جهان است و بیش از پانزده درصد از كتاب های جهان به زبان آلمانی چاپ می شوند و تقریبا كمتر از این تعداد در ترجمه انگلیسی ظاهر می شود. آلمانی دروازه ای برای آموزش عالی در سطح جهانی است. بسیاری از مهمترین آثار فلسفه، ادبیات، موسیقی، تاریخ هنر، الهیات، روانشناسی، شیمی، فیزیک، مهندسی و پزشکی به زبان آلمانی نوشته شده و تاکنون به زبان آلمانی تولید می شوند.

یادگیری آلمانی می تواند کمی دشوار باشد به خصوص اگر شما یک بومی زبانی باشید که به خانواده زبانهای هند و اروپایی تعلق ندارد. اما مهم نیست که زبان مادری شما چیست و حتی اگر آلمانی در ابتدا ممکن است برای شما مشکل ظاهر شود ، ناامید نشوید. اگر نمی دانید آیا میانبرها یا راههای خاصی برای یادگیری آلمانی وجود دارد. ما در این راهنما چند مورد ذکر کردیم که به شما در پیشرفت سریع تر کمک می کند.

هیچ دوره زمانی معینی وجود ندارد که تضمین کند شما در یادگیری زبان آلمانی موفق خواهید شد، اما مهمترین آن قوام است. شما نمی خواهید یک روز صبح بیدار شوید و خود را به آلمانی صحبت کنید. این فقط در فیلم ها اتفاق می افتد. اگر هر بار فقط یک قدم بردارید نتایج به سرعت اتفاق می افتد.

یادگیری یک زبان جدید بسته به عوامل زیادی مانند تجربه قبلی شما و قرار گرفتن در معرض زبان،  تاب آوری شما، میزان کار شما در فرآیند یادگیری، انگیزه و غیره ممکن است زمان متفاوتی بگذارد. اما اگر روزانه حداقل سه تا شش ماه به صورت روزانه تمرین کنید، احتمالا می توانید با دوستان خود مکالمه روزانه انجام دهید و کارهایی مانند ورود به یک کافه و سفارش آلمانی را انجام دهید.

برخی از مردم بیش از سایرین تلاش می کنند و برای رسیدن به آن سطح به زمان بیشتری نیاز دارند. اما این بیشتر به این دلیل است که آن ها تلاش نمی کنند و روزانه تمرین می کنند. اگر می خواهید به طور مسلط با آلمانی صحبت کنید، احتمالا چندین سال تمرین می کند، اما ما فقط به دنبال این هستیم که شروع کنیم.





:: برچسب‌ها: مدت زمان یادگیری زبان آلمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: